Hängig plutt



Dagens frukostfralla, Vikingabröd som är ett surbröd och var alldeles fantastiskt. Ägg, majonäs, isbergssallad och ärtskott.

Will är fortfarande hängig och har svårt att återhämta sig. Får behålla vätska ibland, ibland inte. Jag sa till mig själv att om han inte fick behålla något under morgonen så åker vi upp med honom men nu har han, peppar peppar, fått behålla en del.

Men han är helt annorlunda, sover mycket eller så hänger han bara hos oss och gosar. Lilla plutten. Lija däremot återhämtade sig fort och är idag sitt vanliga jag.

Åter till verkligheten och fortsätta beta av tvättberget.



Lija och jag snajdade en smarrig paj igår bestående av salami, brieost, paprika, oliver och ruccola. Glutenfri deg och bra mycket godare än vanlig kan vi konstatera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0