Min fotovägg tar sig



Idag har jag pysslat, så gott det gått, med min fotovägg som börjar ta form. Tanken är att alla tre väggar uppför trappan, eventuellt bara två väggar, ska fyllas med fotografier på barnen och oss. Klassiskt, levande och hemtrevligt.
Jag tycker det är fint att samla alla foton på ett ställe istället för att sprida ut dem.
Ramarna kommer mestadels vara vita men här och där blir det en svart för att skapa lite dynamik. Först var jag lite inne på bara svartvita foton men det är ju barn och jag tror väggarna blir mer levande med lite färg, ramarna blir ju stilrena och av samma sort.

Sedan gäller det bara att jobba med belysning och spottar.

Så nu börjar den ta form men det är inte meningen att den ska bli färdig direkt, nej det ska fyllas på med nya foton vartefter barnen växer.

Kommentarer
Postat av: Mormor/Mamma

Jättefint!!!Så ska jag oxå ha i nya stugan =)

2011-01-19 @ 22:53:39
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jättefint. Vi har också fotovägg i trappan, hur mysigt som helst blir det och Meja älskar att stå där och titta :)

2011-01-20 @ 09:07:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0