Nyårsafton 2010



Nyårsafton är förbi och vi hade en mysig sådan bara lilla familjen. Lagade massa god mat, smällde lite raketer och hade det bra framför tvn. N och jag skålade vid tolvslaget och tittade på alla fyrverkerier genom fönstret. En himla perfekt Nyårsafton måste jag säga.

Will stod förresten själv en bra stund igår och har fortsatt trixa och träna idag. Han är ett riktigt energiknippe, pratar och bubblar, kryper fort som sjutton och reser sig emot allt och det dröjer inte länge förrän han går. Han är på god väg. En riktig liten pajas är han.

Lija är så klok så klok. Det är som att vara med en vuxen människa emellånt, väldigt mysigt. Jag är så glad att jag har möjlighet att ha henne hemma och följa alla framsteg och inte gå miste om något.

Hon är fortfarande en pysseltjej och det bästa som finns är att måla med vattenfärg, modellera, pyssla med peg art, göra pärlhalsband, diska, hjälpa oss att laga mat. Dansa och sjunga är också ett stort intresse, jag måste titta efter teaterskola eller liknande till henne så hon kan vidarutveckla det.



Trött nyårsfirare.



Fyrar av raketer.




Kommentarer
Postat av: Zandra ☆

God fortsättning!

Eran nyårsafton verkade mysig, precis som de ska vara.

Ja han börjar bli stor nu lillkillen, härligt. Kul att du har möjligheten till att ha båda två hemma så att du får följa med i allt tok och bus dem hittar på. Det kommer du kunna leva på länge skulle jag tro :-)

Kram

2011-01-02 @ 17:36:07
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0