Semesterlunk råder



Så även här på bloggen, så blir det på sommaren.

N är mestadels hemma men som det blir med eget så blir det en del jobb med. I slutet av veckan sticker vi till Gotland. Vi har hyrt hus i Visby ett par dygn och sedan åker vi vidare till vårt favoritställe Fårö. Jag längtar!! Nu hoppas jag bara att vädret blir det bästa på hela sommaren.

Ida med familj följer också med, härligt med bra sällskap!

Barnen är fortfaranade lite småkrassliga, hostar och snorar, jag hoppas att det inte blir värre bara.

Vi håller på och röjer hemma. Vi har tagit ett rum i taget och det har blivit många lass till tippen. Nu är det slut på samlandet utav bra-o-ha-grejer....

Det kommer lite mer aktuella bilder senare ikväll då de ligger på en hårddisk som jag inte kommer åt just nu.

Fortsätt njuta av sommar och semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0