Ett år sedan (brist på nya bilder)



Will för exakt ett år sedan.



Lija för exakt två år sedan.

Slarvmaja som jag ibland är (fast jag skyller på N) så lyckas jag inte hitta någon av mina kamerasladdar. Irriterande och jag avskyr att blogga utan aktuella bilder. SKA lösa problemet ikväll, det här går ju inte för sig. Ni som har mig på Facebook har iallafall sett en hel del bilder.

Vi har haft en kanonhelg, njutit av solen, badat och hunnit med en hel del hemma faktiskt.

Nedräkning inför semester som startar vid midsommar. Då åker vi till Furuvik och bor i safaritält med barnen. Det blir nog en spännande upplevelse för dom. Sedan hur mycket sömn det blir den natten återstår att se...

Veckan efter bär det av till Öland där vi har hyrt stuga. Grannarna ska också med det kommer att bli kalas!

Nu ska vi fixa iordning oss, vi har latat oss framför tvn nu på morgonen. Eftermiddagen ska spenderas med Camilla och grabbarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0