Migrän på gång...



Lija pyntar Will här om dagen. Han ser måttligt road ut;)

Usch, jag vaknade av att jag hade blixtrande huvudvärk. Jag får typ migrän en gång om året och just idag när det är tryckande värme så skulle den såklart komma på besök....

Jag har fyllt poolen till barnen och de plaskar och skrattar. Jag sitter i skuggan bredvid och hinkar vatten och försöker mota bort huvudvärken.

På torsdag bär det av till Öland, härligt att värmen kommer lagom till dess. Det är bara resan ner som kommer att bli lite jobbig. Vi får åka tidigt helt enkelt så att de sover ett par timmar.



Nöjd kille som äntligen fått egna målarfärger, han har varit sååå avundsjuk på Lija;)



Så här ser det ut innan läggdags hemma hos oss. Filmvisning och nenne.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0