Ny vecka och snart semester!


Lucky Little Me startade sin rea idag så det passade bra att slå till på UV dräkten ifrån Molo till Lija som jag spanat in. Will har Lijas rosa sedan förra säsongen och jag är verkligen nöjd med dom.

Helgen försvann med en faslig fart men så var den också fullspäckad. I lördags var vi till min mormor och mina hemtrakter runt Sala. Vi kollade in mormors nya boende, den lilla släktgården från 1892 är nu till salu. Lite sorgligt men mormor kommer att få det jättebra i sitt nya lilla radhus.

Igår var vi till Busborgen i Västerås och det var ett riktigt träningspass både för stora och små. Hur kul som helst var det iallafall och det var trötta barn som satte sig i bilen efter fyra timmars bus.

Midsommar är det tänkt att vi ska fira i Furuvik, besök på djurparken samt camping i safaritält. Dessvärre verkar det inte som om att vi kommer att ha vädret på vår sida. Jag hoppas verkligen att det hinner förändras tills dess...



Länk till Hemnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0