Sommaravslutning



Will och Lennox äter glas i gräset.

Idag hade öppna förskolan sommaravslutning i Skeppsparken. Glass, fika, fiskedamm, Idas sommarvisa och lek i parken var succè. Jag tycker det är lite mysigt att få sjunga in sommar och snart semester med Idas sommarvisa. Jag kommer att vara mamman som sitter och bölar i kyrkan på alla avslutningar i framtiden;)

När Will vilade passade jag på att köra ett pass på crosstrainern, bättre sent än aldrig inför beach 2011.

N är iväg och köper en takbox till bilen inför sommar och semester, jag vet inte hur vi skulle få plats annars med packning och barn trots att vi har en av de största combisarna. Men med en takbox så ordnar det nog upp sig.

Dags att bada och vispa vällingar, kanske masar mig ut på en PW i finvädret sedan.



Lija höll koll på Lennox.



Fiskefångsten, masken som kryper i sitt land.



Världens goaste små pirater<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0