Högt och Lågt



Vår lille herre är högt och lågt och precis överallt. Han är inte stilla en sekund.

Ursäkta frånvaron men det har varit så himla mycket att stå i. Både hemma och på andra håll, har haft en del viktiga saker att fundera på och N jobbar väldigt mycket.

I fredags var jag, BARA jag, på kryssning med min kusin Veronica. Urtrevligt och otroligt skönt att få sova en hel natt för första gången på tre år. Tänk att jag aldrig varit ifrån barnen. Men nog längtade jag efter dom kan jag säga...

Vår i luften idag och vi har varit ute och njutit av solen. N kom hem tidigare och vi var på öppet hus på ett dagis här i närheten. Det kändes bra och det lutar åt att det blir det för båda barnen så småningom. Det var bra att få visa Lija vad ett dagis är så hon vet vad det är man pratar om när det är dags sedan.

Nu dags för mitt nya beroende - Big Brother.



Lite udda ställe att borsta tänderna på - i tvättkorgen.



Morgonrufs.



I söndags grillade vi korv på gården och sällskapade och lekte med grannarna. Mysigt! Tänk bara när det blir vår på "riktigt"!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0