Junibacken



Söndagen spenderades på Junibacken i Stockholm. Jag säger bara en sak - har ni inte varit där så åk dit för sjutton! Succè både för stora och små, verkligen supermysigt. Det kommer helt klart bli fler besök dit.

Lyckan var verkligen total när hon fick sitta på Lilla Gubben och när Pippi kom "hem". Pippi var ju inte hemma i sitt hus när man fick gå runt där inne och titta men kom sedan när det var teaterföreställning. Lija var överlycklig hela dagen.



"För nu har Pippi på golvet bakat hon bakar kakor så att det knakar hon bakar stora hon bakar små, hon bakar några med Herr Nilsson på"

Lija blev lyrisk när hon klev in i Villa Villekulla och fick syn på detta. Hennes favvosång liksom, självklart stämde jag upp så att N nästan, bara nästan, skämdes.



Ja värre och sötare pajas finns inte....



Will på väg in i Villa Villekulla.



Lija blev lyrisk när hon hittade kissen Findus hus.







Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Älskar Junibacken. Det ser ut som att det var så lite folk där? Har varit galenmycket folk varje gång vi varit där.

2011-03-03 @ 07:44:22
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Åå vad kul! På ett sätt längtar jag tills Juli blir så stor så man kan börja åka och göra såna där saker. Samtidigt som jag skulle vilja att hon vore bebis hela livet hihi.

2011-03-03 @ 08:39:59
URL: http://jonnatvartemot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0