Bildregn

Jag tömde telefonen på kort, de bilderna brukar oftast hamna på Facebook och så glömmer jag bort att lägga upp dom här men nu blir det lite blandad kompott här.



Jag har ju glömt att visa att Lija har fått sin första cykel! Mäkta stolt är hon över den vill jag lova.



Även hallen fick sig ett ansiktslyft med samma tapet som bakom tvn.



Grilltajm under äppelträdet.



Lija älskar sin sackosäck och Nicke Nyfiken som visas på tvn.



Att köpa glass av glassbilen och mumsa på i regnet kan vara riktigt kul.



Vattenlek med grannarna på gården.



Syskonmys<3



Bus i Humlans lekpark.





Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Så många fina bilder :) Hur länge ska du vara hemma med barnen?

2011-05-18 @ 16:31:10
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0