Lyx!!!



Gammal bild, eller ja en månad ungefär men jag tycker den är lite cool;)

Ja det är verkligen lyx att ha möjlighet att vara hemma denna tid. Sommar, sol och glada barn!
Vi har legat i gräset i parken på förmiddagen jag och Therese. Barnen har paltat med vatten, vattnat blommor och busat. Bättre kan det inte bli!

Lija bubblar som bara den, nu kan man föra vettiga samtal med henne, så roligt. Will är faktiskt ganska bra på att göra sig förstådd han med. Han blir mer och mer medveten för var dag. Pekar vad han vill och kommer när man ropar osv. En hel del ord med, pappa, mamma, Lija, lampa, bada, äta, dricka, kisse, gris, bil och massa mer.
Han är nog lite tidigare än Lija faktiskt.

Vi kallar honom Toker här hemma. Han är som en liten duracellkanin, hur mycket energi som helst och väldigt fysisk. Han sitter aldrig still, inte ens när han äter. Busig som bara den är han, han har ett uttryck som låter kak-ka som han springer runt och vrålar när han är busig. Härliga, tokiga unge!

Han är skvatt galen i bilar, då kan han i och för sig sitta still, när han leker med bilar. När vi är ute smiter han jämt till parkeringen och går och beundrar alla bilar och känner på dom.

Nu spver Will, Lija och jag inväntar Nicke Nyfiken på tv och sedan ska vi ta en promenix med Therese och Alex. Jag ska köpa lite mer plantor, tycker det är så kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0