Nallebjörnens Dag



Förra veckan när Lija var hemma med feber så firade Will Nallebjörnens Dag på dagis och tillverkade denna fina nalle.

Lija var hemma torsdag och fredag med endast hög feber. I söndags var det Wills tur. Han blev hängig på Wincents kalas och när vi kom hem fick han hög feber som satt i hela natten med några feberkramper. På måndag morgon var febern som bortblåst och idag har han varit på dagis igen. Elaka virus!
Will blir betydligt mer påverkad av febern än vad Lija blir, otäckt är det!

Jag har lite smått datahaveri här hemma så det kan nog bli lite fattigt med inlägg tills jag har fixat min dator alternativt ordnat en ny.

På lördag fyller Lija tre år:) Det ska firas med kalas i dagarna två för stora tjejen. Hon har lagt sig till med dagisfasoner också som används flitigt på Will. Idag skulle hon ha en leksak som han hade och då lät det: Ge mig den annars får du faktiskt inte komma på mitt kalas!! Haha, hon vet knappt vad hon pratar om, än mindre vet Will;) Lite smågulligt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0