Barnens krypin



Barnen har fått flytta in i ett gemensamt sovrum och det går faktiskt toppen. Visst tassar dom in i vårt sovrum på natten men det gör mig ingenting.

Varsitt litet krypin och varsin liten hörna och dom gillar det över förväntan. Will är det inga som helst problem med, Lija har lite mer separationsångest men det är väl inte så konstigt, hon har ju faktiskt sovit med mig i snart tre år;)

En hel del piff kvar, Will ska få ett likadant löv som Lija ovanför sin säng. Ett blått säger Lija, vi får väl se hur det blir med den saken... Jag ska göra hans lilla hörna lite mer grabbig, utan att för den saken bli för tuff. Rummet i sig är än så länge ganska tjejigt. Men det ska nog lite bilar och dinosaurier råda bot på.

Rullgardinen är så himla mysig tycker jag. Blå stjärnhimmel med ankor(???) på, jag skulle gärna ha Mairos Monster men det får bli så småningom.

Huvudsaken de trivs och de verkar de göra. Det är verkligen ultimat med ett lekrum på nedervåningen med alla leksaker och så sovrummet på övervåningen.

Kommentarer
Postat av: Anette

Mys med gemensamt rum!

2011-11-14 @ 22:36:49
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0