Bättre sent än aldrig

I fredags var jag ju med mina gravida vänner på Underbara Barnmässan i Älvsjö. En ganska-lik-mig-i-tiden-gravid Terese och en höggravid Ida som för övrigt skulle ha fått sin lilla flicka igår men det är en annan historia.

Supertrevligt hade vi iallafall, mycket folk men en hel del bra shopping och en del inspiration. Jag tycker nog ändå att det fanns mest att köpa till Will. Tjejkläderna och märkena som fanns var lite för retro för min smak och av Nova Stars grejer så köper jag bara jeansen till Lija för jag tycker inte att det andra är riktigt hennes stil.

För övrigt så har ni inte provat Nova Stars jeans så gör det!! Det finns fasiken inte några mer lekvänliga jeans. En storlek funkar i nästan ett år också och de är väldigt slitstarka.
Nedan följer en del av det jag fick med mig hem.



Snoffsplagg sålde de ut för 50 kronor plagget! Geggamojamössa till Will så han matchar med syrran.



"Efter regn kommer solsken", klänning till Lija ifrån Snoffs. Hon hade faktiskt en i samma tyg när hon var bebis, så fin.



Will blev cool i sina nya Nova Star plagg.



Nova Star jeans till Will i haremsmodellen, tunnare denim. De tog jag i kommande storlek så de blir lagom till våren.



Filt ifrån Nova Star i underbar bomull till Lillgiraffen.



Halsduk till mig ifrån Ester Eleonora som jag har suktat länge efter. När den nu fanns till halva priset så var det inte mycket att fundera över.

Jag hittade en del annat, bland annat en klädhängare ifrån Kids Concept som jag sneglat ett tag på, visar den vid tillfälle.

Barnen är på dagis, de var hemma i måndags för Lija har en så gräslig hosta om nätterna. Men den verkar vara på upphällningen nu. Jag ska gå ner till vårdcentralen och lämna sköldkörtelprover som läkaren bett om.

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Den svarta Nova Startröjan köpte jag till Alvin med, och likadana jeans till Meja som du köpt till Will :)

2011-10-20 @ 19:30:51
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0