Underbara Barn



Lija idag för ett år sedan, det ser likadant ut idag med alla löven. Lija pratar varje dag på väg till dagis om hur löven blir röda och gula när vintern är på väg. Men mamma, där är ett träd med gröna löv? Hmm...det ställer till det i tankegången;)
På dagis har de skogsdag en gång i veckan och då har de bland annat pratat om just detta och det verkar hon tycka är väldigt fascinerande.

Jag är lite halvkrasslig, ont i halsen och värk i kroppen. Så länge det inte är barnen utan jag som är sjuk så går det an.

Imorgon åker jag, Terese och Ida på Underbara Barn mässan i Älvsjö. Det ska bli grymt kul! Mina ben kommer säkerligen inte vara med i matchen när jag kommer hem men det får jag leva med. Jag hoppas hitta lite inspiration till barnrummen och lite annat smått och gott. Tror minsann att jag ska släpa med mig kameran och ta lite inspirationsbilder och spara.


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Åh jag fick ledigt så jag ska också dit imorgon :) Skulle ni dit på förmiddagen? Lova att säga hej om du ser mej!

2011-10-13 @ 17:15:28
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0