Happy Friday!



Bilder ifrån förra fredagens ridlektion när Lija red Lussan. Titta vad fin Lussan är med rosa schabrak och rosa benskydd.

Härligt med fredagar som idag innebär först dagis och sedan ridlektion. Ett perfekt avslut på veckan och start på helgen. Lija var överlycklig när jag lämnade henne på dagis och berättade hur hennes dag skulle se ut. Det tror jag de!

Lämning med Lija var inga problem, de skulle ut i solen på gården direkt så Lija tog jämnåriga Saga i hand och ställde sig i ledet.
Will blev som vanligt ledsen men de skulle också ut så han blir nog snart glad.

Han var så rolig igår på dagis. Efter lunch så har han så bråttom iväg, så även denna gång. Men inte för att leka, nejdå, han gick och la sig på sin madrass i vilrummet. La armarna efter sidorna och somnade. Skrutt, han vet vad han vill den lille busen.

Jag fick beröm imorse också för att barnen har så funktionella och fina kläder. Då blir man glad när man letat, fixat och tänkt till:)



Will på läktaren i ridhuset, undrar om pappa har något kul i sin väska...



...jag tycker nog att jag ser något spännande där nere....



AHA! Bbbaaappp:)

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra

vilken söt liten på läktaren

2011-09-18 @ 22:02:43
URL: http://nakedgirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha säger han också bbbapppp, så söt :)

2011-09-20 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0