Inmätt



Över en timme på morgonen har spenderats hos distriktssköterskan för att mäta mina ben. Det ska specialbeställas strumpor och det var inte lite mått som skulle tas. Hur jag sedan ska få på mig dessa om en månad eller två återstår att se. Jag får skaffa påkläderska;)

Barnen var pigga och glada imorse, Lija var lite extra glad eftersom jag hade lovat att hon skulle få cykla till dagis. Hon var så nöjd och berättade att hon minsann är en stor tjej som fick cykla till dagis. Hon har ju sett att en del lite äldre flickor gör det och parkerar sina cyklar utanför dagis. Så dagen kunde inte ha startat bättre för hennes del.

N och jag höll på och fixade i deras lekrum hela kvällen igår. Vi gör en liten pyssel/skrivbordshörna till dom och det blir hur bra som helst. Idag återstår att piffa och pimpa med lådor och grejer. Lija sa bara WOOOOW när hon kom ner imorse och satte sig direkt på sin plats och började klippa och greja. Jag gissar att det om möjligt blir ett ännu större WOOOOW när hon kommer hem idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0