Ny vecka



Fina, stora Lija<3

Måndag morgon och tokförkyld. Idag är jag otroligt tacksam över att ha möjligheten att kurera mig medans barnen är på dagis. Tidigare har man kört på som en galning trots feber eller magsjuka utan avlastning. Skönt att kunna kura under täcket framför tvn med en kopp te.

Vi har haft en lugn och mysig helg. Cyklat, busat och vart ute i det fina vädret. I fredags var det ju ridning och det var uteritt i skogen. Superkul tyckte Lija såklart, mindre kul tyckte mamma att det var att kuta i lervälling i skogen med magen i vädret, haha! Snart är det pappas tur att kuta tror jag...

Halvvägs i graviditeten, känner mig inte så "väldigt gravid" trots en stor mage. Plus två kilo hittills så jag kanske slipper lägga på mig 27 kilo som jag gjorde med Lija.
Jag ska till läkaren imorgon angående en del krämpor som jag tänkte berätta vidare om då.

En kopp te och Malou på tvn borde göra susen!



Klätterapor!



Lyckliga barn efter hämtning på dagis i fredags. De var så glada att se varandra så det blev en massa glädjebrottning på gräset på väg hem. Snacka om balsam för själen!



Chips och filmmys i soffan i fredags kväll. När Lija är sugen på något gott så säger hon: Mamma, kom så myyyser vi! Så släpar hon med mig till soffan.



Barnen har dukat till pappa i sitt rum. Det serverades klubbor (???) ur kastrullen tydligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0