Liiws första riktiga bad



Igår var det dags för Liiws stora premiätdopp. Vi har tvättat av henne i handfatet innan men igår fick hon hoppa i plurret med pappa och det var väldigt uppskattat. Man ser på hennes min med munnen hur hon njuter i fulla drag och blev alldeles avslappnad.

Nu på morgonen har vi varit på BVC. Invägningen gick galant och lilla fröken har lagt på sig cirka 400 gram på en dryg vecka och är nu uppe i 4200 gram. Stora, duktiga tjejen!

De stora barnen är på dagis och var väldigt glada när de knallade iväg dit igår. Lija frågade mig dock varför inte Liiw går på dagis, lilla gumman, hon undrade väl vad hon gör om dagen.

Liiw sover fortfarande i liggdelen och jag dricker dagens andra goda kopp kaffe ifrån min 30-årspresent Nespressomaskinen. Vad gjorde jag utan den? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0