Ge mig våååår!!!



Pärlhyacinter ifrån svärmor i de fina betongkrukorna.

Sablar vad kallt och rått det har varit i ett par dagar nu, usch. Hela denna vecka har bestått utav vabbande på både Lija och Will. Lija är tillbaka på dagis sedan igår men då var det Wills tur att få feber och hosta. Just nu sover han gott på en alvedon och jag hoppas att det ger med sig snart.

Liiw blev hela sex veckor igår, tiden går och hon börjar bli mer och mer med. Hon har börjat snacka lite och vi får svarsleenden, mest Lija som får men ett och ett annat bjuder hon oss också på.

Bvcbesök i tisdags och fröken ligger högt på kurvorna och väger numera 5500 gram.

Nu ska jag ta tag i fredagsstädningen innan småttingarna vaknar, för då har jag inte en chans att få undan någonting kan jag säga....



Mitt livselixir för att orka med de andra tre glädjoämnena:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0